У зв’язку з тимчасовою окупацією російськими загарбниками м. Енергодар та ВП «Запорізька АЕС» та задля оперативного реагування на звернення працівників ДП «НАЕК «Енергоатом», які опинились на тимчасово окупованих територіях або виїхали з них, Компанія запускає в роботу call-центр консультативної допомоги.
Оператори call-центру відповідатимуть на всі питання, викликані наявною ситуацією. Зокрема, вони готові надати консультації та поради, як діяти задля:
отримання матеріальної допомоги особами, які виїхали з окупованих територій;
отримання прихистку або зміни місця тимчасового перебування;
отримання допомоги у вирішенні соціально-побутових питань;
отримання консультацій стосовно можливого працевлаштування;
отримання консультацій щодо виконання фінансових зобов’язань тощо.
Звернутися до call-центру ДП «НАЕК «Енергоатом» можна телефоном:
Крім того, всі, хто потребує консультацій, можуть залишити запитання-повідомлення в усіх месенджерах за вищезазначеним номером мобільного телефону або на електронну пошту: